Proposta d'ordre del dia per a l'assemblea del 30 d'agost

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Proposta d'ordre del dia per a l'assemblea del 30 d'agost

Missatge  Adrià el Dj Ago 25, 2011 1:18 am

He posat en negreta les dues coses que varien respecte a una assemblea normal. Si alguna comissió té clar quins temes tractarà i els penja aquí al fòrum els incloc dins del seu subpunt, així qui entri al fòrum pot tenir una idea clara del què es parlarà. I qualsevol altre persona pot afegir els punts que cregui convenients i jo vaig editant el post... si puc.

1. Benvinguda als que assisteixen a l’Assemblea per primera vegada.
Informar-los dels canals de comunicació que existeixen. Actualment: Facebook i e-mail (adreçar-los a la comissió de difusió perquè puguin donar-los el seu e-mail)
2. Informacions i propostes de les comissions.
2.1. Difusió
2.2. Manifest
2.3. Xarxa externa
2.4. Drets socials
2.5. Energia i medi ambient
2.6. Funcionament Intern
3. Decidir el logo de Gelida Indignada
4. Informació sobre la modificació de la Constitució (Pepa)

5. Decidir la data de la propera assemblea
6. Torn obert de paraula (Propostes, informacions , reflexions, dubtes, preguntes).

Editat per darrera vegada per Adrià el Dj Ago 25, 2011 11:06 pm, editat 1 cop en total

Adrià

Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 24/08/2011

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Proposta d'ordre del dia per a l'assemblea del 30 d'agost

Missatge  subiroff el Dj Ago 25, 2011 3:03 pm

Sobre això dels canals de comunicació, jo personalment deixaria de fer servir els correus.

Ho dic perquè a hores d'ara ja hem comprovat que no són útils: no saps mai a qui arriben i a qui no, qui se'ls llegeix i qui no, qui hi està a favor i qui no... Podem mantenir una llista de contactes actualitzada per a anuncis especials o avisos d'actualització del bloc, però jo no la posaria com a via de comunicació "bàsica".

Com a eines essencials jo posaria el bloc i el fòrum. El bloc el veig com una eina per a les informacions més "oficioses". En canvi, el fòrum el veig com l'eina més útil perquè pot servir per a debats, discussions, pluges d'idees, comunicació entre i dins les comissions, suggeriments de llibres, de webs... i un llarg etcètera. El facebook és una bona manera perquè ens conegui més gent o per compartir-hi vídeos o informacions, però no té la mateixa potència per a les discussions que el fòrum.

subiroff

Nombre de missatges : 9
Data d'inscripció : 02/08/2011

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  pepA el Dj Ago 25, 2011 5:46 pm

Em sembla bé.
El que no acabo de veure clar es com es pot fer un ordre del dia durant l'assamblea, jo creia que les ordres del dia sortien en la convocatoria de l'assamblea i a precs i preguntes ja era lliure i es posen a l'acta i si cal seguir parlant o reflexionant ja seria un punt de l'ordre del dia de la propera assamblea.

Pregunta: "llei partidets"? suposo que vols dir canvis constitució o la modificació de la llei electoral feta d'amagades per perjudicar als partits més petits?

Jo intentaré venir, però com ja us vaig dir es el meu aniversari i no se si vindran els meus fills a sopar i per molt indignats que estem aixó de bufar espelmes amb bona companyia encara em fa il·lusió. Si puc ho passaré a dimecres i no coincidirá tot.

sembla que al final aquest forum s'esta animant

pepA

Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 03/08/2011

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Adrià el Dj Ago 25, 2011 11:08 pm

Pregunta: "llei partidets"? suposo que vols dir canvis constitució o la modificació de la llei electoral feta d'amagades per perjudicar als partits més petits?

Se me n'ha anat l'olla... he barrejat temes. Això em passa per ficar-me al fòrum a les hores que m'hi fico. Ja ho he canviat. Quina empanada mental que duia quan ho vaig escriure...

Adrià

Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 24/08/2011

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum