Freqüència de l'assemblea?

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Missatge  Adrià el Dc Ago 24, 2011 5:23 am

Fins ara les assemblees s'han anat fent cada quinze dies, però parlant en petit comité sembla que alguns creiem que seria millor que fossin setmanals. Així que ho deixo aquí perquè cadascú pugui dir la seva.

Avantatges de fer-la cada 15 dies:

• Hi hem de dedicar menys hores presencials, fet que a molts ens va bé a causa dels ritmes de vida que portem.
  • Ens dona més temps per treballar en comissió entre assemblea i assemblea.

Avantatges de fer-la cada setmana:

• Encara estem naixent i és important anar-nos veient les cares i conèixer-nos
  • Amb un sol cartell tipus "Assemblea de Gelida, tots els dimarts a les XX:XX" ja no cal que ens preocupem més d'anar imprimint cartellets cada assemblea.
  • Els que volen venir per primera vegada i les persones esporàdiques ho tenen més fàcil per trobar-nos.
  • Els temes que vagin d'una assemblea per l'altra es tancaran el doble de ràpid.
  • És possible que poguem escurçar la durada de l'assemblea de manera que la dedicació de temps no es vegi doblada respecte a fer-les quinzenalment, sinó només una mica augmentada.

Jo em decanto per fer-la setmanalment, si algú té altres avantatges per afegir en qualsevol de les dues propostes benvinguts siguin.

Adrià

Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 24/08/2011

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Freqüència de l'assemblea?

Missatge  pepA el Dc Ago 24, 2011 11:18 am

Jo també penso que si la fem setmanal serem més agils en propostes i accions.
I la durada dependrà dels temes a tractar

pepA

Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 03/08/2011

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Diego el Dc Ago 24, 2011 2:30 pm

També voto per fer-la setmanalment, sinó es faria massa lent i acabaria cansant per falta de veure resultats.

Diego

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 11/08/2011

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  roquita el Dc Ago 24, 2011 5:44 pm

Quan es va plantejar de fer quinzenalment va ser sobretot perquè hi havia gent que no podia dedicar més d'un dia a la setmana a l'assemblea, i per tant, no disposava de temps de reunir-se en comissió. He vist que algunes assemblees ho han resolt quedant el mateix dia de l'assemblea una hora abans amb la comissió. Entenc que llavors es pot allargar molt la tarda però és una opció.
D'altra banda, vam dir des del principi que la participació a les comissions no és obligatòria i que cadascú hi participaria en la mesura que pogués. Si es dóna el cas que una comissió deixa de funcionar per falta de disponibilitat, l'assemblea haurà d'adaptar-s'hi. Seria un pena que algú deixés de participar del tot per sobresaturació.

El que és innegable és que l'assemblea setmanal seria més fàcil d'anunciar i ens permetria debatre més i decidir més àgilment.

roquita

Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 14/08/2011

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  subiroff el Dj Ago 25, 2011 2:12 pm

Jo també penso que hauríem de fer les assemblees de manera setmanal.
S'acosten actuacions i dates importants, el 15 d'octubre o el 20 de novembre sense anar més lluny.
Reunir-nos de manera quinzenal només ens aporta lentitud, tant per l'hora de prendre decisions com en el nostre particular rodatge en assemblearisme.
Necessitem accelerar una mica la màquina o se'ns aturarà del tot.

subiroff

Nombre de missatges : 9
Data d'inscripció : 02/08/2011

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Freqüencia de l'asamblea

Missatge  Carme PC el Dl Ago 29, 2011 7:39 pm

hola a tots m'acabo de registrar, estic d'acord amb l'assemblea setmanal, encara que jo no podré assistir cada setmana, però ja em posaré al dia en el fòrum o faccebook, em sembla que si es pot respectar l'horari és el millor , a mi em resulta molt difícil assistir si no acabem més o menys a l'hora.
També em sembla que serà més productiu

Carme PC

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 29/08/2011

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: